Ahad, 30 Oktober 2011

CERITA final nak dekat !


lagi berapa hari je final aku nak dekat . asignment pun boleh betimbun macam pasir kat pantai je . nak bukak blog pun kena tunggu 5 hari baru boleh hmm . tapi tu bukan penghalang untuk aku terus ketawa haha . da mengarut . nak cerita for the first time blog aku diPROMOSIkan oleh @purpl3h0lic SIFU (ajar kan macam mana nak tag nama orang ni ? haha ni pun pakai bedal je) .

dia cakap dia suka gelak sama macam aku hahaha bagus . gelak boleh hilang kan stress lagi lagi bila nak dekat final . haha sekali lagi terima kasih sebab dah promosikan blog saya ya :) saya baru lagi tapi da ada orang promote kan . haha

doa doa kan aku berjaya untuk sem ni ok :)

*sambung study hard . nanti dah habis final kita berblog lagi haha

lagi satu . nanti saya letak ok profile facebook dalam ni hee . masa tersekat dek kerana hujan yang belum tiba hahahaha

0 suara:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...